دانلود کامل چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عملکرد بازرگانی

Published on Author adminLeave a comment

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عملکرد بازرگانی

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عملکرد بازرگانی بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدیداین فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود
دسته بندی مدیریت
بازدید ها ۹
فرمت فایل doc
حجم فایل ۲۰۲ کیلو بایت
تعداد صفحات فایل ۴۹

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عملکرد بازرگانی

فروشنده فایل

کد کاربری ۶۸۰

کاربر

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشته مدیریت

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عملکرد بازرگانی

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب 🙂

** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.

*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.


پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

تشریح مفهوم عملکرد

در ضرورت و تشریح و تعریف مفهوم واژه ی عملکرد باید خاطرنشان نمود که جایگاه این واژه از آنجا حائز اهمیت است که تنها با تعریف و تشریح عملکرد است که می توان آن را ارزیابی یا مدیریت نمود. هولتون و بیتز خاطرنشان ساختهاند که عملکرد یک ساختار چند بعدی است که ارزیابی آن بسته به انواع عوامل، متفاوت است. در مورد چیستی عملکرد، نگرش های متفاوتی وجود دارد به طوری که می توان عملکرد را فقط سابقهی نتایج حاصله تلقی کرد. از نظر فردی، عملکرد سابقهی موفقیت های یک فرد است. کین معتقد بود که عملکرد چیزی است که فرد به جا میگذارد و جدای از هدف است.
برنادین و همکارانش معتقدند که عملکرد باید به عنوان نتایج کار تعریف شود، چون نتایج قویترین رابطه را با اهداف استراتژیک سازمان، رضایت مشتری و نقشهای اقتصادی دارد. فرهنگ لغت انگلیسی آکسفورد عملکرد را به این صورت تعریف نموده است که انجام، اجرا، تکمیل، انجام کار سفارش یا تعهد شده عملکرد را مشخص می نماید. این تعریف به خروجیها یا نتایج بر می گردد و در عین حال عنوان میکند که عملکرد در مورد انجام کار و نیز نتایج حاصله از آن می باشد. بنابراین می توان عملکرد، را بعنوان رفتار یا روشی که سازمانها، گروهها و افراد کار را انجام میدهند، تلقی نمود. کمپبل معتقد است که عملکرد رفتار است و باید ازنتایج متمایز شود، زیرا عوامل سیستمی می توانند نتایج را منحرف کنند.
به نظر میرسد در صورتی که عملکرد به گونهای تعریف شود که هم رفتار و هم نتایج را در بر گیرد، دیدگاه جامعتری حاصل می گردد. در تعریف بروم راچ این ویژگی را میتوان مشاهده نمود، وی معتقد است که عملکرد هم به معنای رفتارها و هم به معنای نتایج است. رفتارها از فرد اجرا کننده ناشی می شوند و عملکرد را از یک مفهوم انتزاعی به عمل تبدیل می کنند. ( آرمسترانگ، ۱۳۸۵: ۴-۳)
واژه ی performance که به معنای عملکرد است از کلمه ی انگلیسی perform و پسوندance گرفته شده است و از حدود سال ۱۵۰۰ میلادی به بعد متداول شد. این کلمه به معنای تحقق یک امر یا چیزی است که قبلا تحقق یافته است. میتوان گفت که کلمهی performance به معنایی که اکنون فهمیده و درک میشود، اولین بار در سال ۱۷۰۹ میلادی، تعریف شد. هانابوس هم تاکید می کند که عملکرد عبارت است از: انجام دادن هرکار به طریقی مشخص با تعیین هدفی معین برای آن. برخی از تعاریف عملکرد عبارت است از(قیطاسی، ۱۳۹۲: ۴):
نتایج مرتبط بر فعالیت هایی که سازمان انجام می دهد.
مجموع رفتارهای در ارتباط با شغل که افراد از خود نشان میدهند
حاصل فعالیت های یک فرد از لحاظ اجرای وظایف محوله در مدت زمان معین.
نتیجهی فرآیند و تحقق اهداف می باشد فرآیند بدین معنی است که انجام هر کاری در مراحلی باید انجام گیرد تا آن کار انجام بپذیرد و تحقق اهداف بدین معنی است که با رعایت مراحل کاری آن هدف تحقق پیدا کند.
رفتاری است در جهت رسیدن به اهداف سازمانی و اندازه گیری شده یا ارزش گذاری شده است.
عملکرد بازرگانی در کل دارای دو مولفه است که عبارتند از: الف) عملکرد بازار که مشتمل بر مولفههای حفظ مشتری ، جذب مشتری جدید و ب) عملکرد مالی مشتمل بر مولفه های نرخ بازده دارایی ، سهم بازار ، رشد فروش می باشد. (قنواتی و صمدی، ۱۳۹۱: ۵۲)

۲-۲-۱) عملکرد بازار

بازار و عملکرد آن عنصر محوری نظام اقتصاد آزاد می باشد بازار به ترتیباتی اطلاق می گردد که خریداران و فروشندگان با یکدیگر رابطه برقرار می کنند و اقدام به خرید و فروش کالا می نمایند. عملکرد بازار مشتمل بر مولفه های حفظ مشتری و جذب مشتری جدید می باشد. (Raju, 2011: 2)
مشتری رکن اساسی در عملکرد شرکت به حساب میآید تمامی بحث بازاریابی راجع به مشتری است. حال باید به این پرسش‌ها پاسخ داده شود که امروزه به چه کسانی مشتری گفته می‌شود. مشتری، مهمترین شخص در داد و ستد است. مشتری به شرکت وابسته نیست شرکت به مشتری وابسته است .مشتری در کار شرکت دخالت نمی-کند او هدف فعالیتهای شرکت است، وقتی مشتری محصولی را انتخاب می کند به شرکت لطف میکند و وقتی شرکت به مشتری لطف میکند انجام وظیفه میکند، مشتری در داد و ستد بازار یک عنصر غیر خودی نیست، مشتری نباید خود را با شرکت وفق دهد بلکه شرکت باید خود را با او وفق دهد، مشتری نیاز خود را به شرکت میگوید و شرکت باید نیاز اورا برآورده کند، مشتری سزاوار بالاترین توجهات و بیشترین خدمات است، و اگر مشتری نباشد پرداخت حقوق کارکنان شرکت غیرممکن خواهد بود. (اسدی و صفا، ۱۳۹۱: ۵)
فهرست مطالب

فصل دوم:ادبیات موضوعی و پیشینه تحقیق عملکرد بازرگانی ۴

ادبیات موضوعی عملکرد بازرگانی

۲-۲) تشریح مفهوم عملکرد ۵
۲-۲-۱) عملکرد بازار ۷
در این نوع روش، چهارنوع مشتری، شناسایی می شود: ۸
همانگونه که اشاره شد عملکرد بازار دارای چند مولفه است که در ذیل به شرح آن پرداخته شده است: ۱۰
۲-۲-۲) عملکرد مالی ۱۶
همچنین عوامل زیر در تعیین سهم بازار بهینه نقش دارند (نجمی و همکاران، ۱۳۹۱: ۲۳): ۱۹
شکل ۲-۱) مدل تعاملی بازاریابی و فروش (Zoltners,2004: 17) 26
شکل ۲-۲) مدل مفهومی پیکره بندی بازاریابی و فروش (نجمی و همکاران، ۱۳۹۱: ۹۳) ۲۷
حال به چهار روش که باعث افزایش رشد فروش میشوند اشاره میگردد (Day George,2003: 29): 30
چهار اشتباه زیر مانع موفقیت طراحی فرایند فروش می‌شود که عبارتند از (Dewsnap,2002: 878): 33

۲-۴) پیشینه تحقیق عملکرد بازرگانی ۳۷

منابع و ماخذ ۴۵


////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد

پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عملکرد بازرگانی | دانلود وگ

۶ روز پیش – چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عملکرد بازرگانی on دانلود وگ | با آرزوی بهترینها برای شما عزیزانبا سلام حضور پژوهندگان گرامی.شما به صفحه اختصاصی چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عملکرد بازرگانی وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه مطلب کلیک کنید. کاربران گرامی توجه فرمایید که خرید از …

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عملکرد بازرگانی شرکت | …

۶ روز پیش – چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عملکرد بازرگانی شرکت on دانلود وگ | کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدیدبا سلام حضور مشتریان گرامی.شما به صفحه اختصاصی چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عملکرد بازرگانی شرکت وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید.

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عملکرد بازرگانی – فایلینا

fileina.com,فروشگاه ساز فایلینا,دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عملکرد بازرگانی بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدیداین فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عملکرد سازمانی – فایلینا

fileina.com,فروشگاه ساز فایلینا,دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عملکرد سازمانی بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدیداین فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد بازرگانی – آپارات

۲۷ فروردین ۱۳۹۷ – لینک دانلود: http://ampf.ir/fi/75000   آیدی تلگرام: @ampf_ir   ادبیات و مبانی نظری عملکرد بازرگانی، پیشینه تحقیق عملکرد بازرگانی، مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد بازرگانی، دانلود مبانی نظری عملکرد بازرگانی، مبانی نظری عملکرد بازرگانی، فصل دوم پایان نامه عملکرد بازرگانی، ادبیات نظری عملکرد …

تصاویر برای چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عملکرد بازرگانی

{“clt”:”n”,”ct”:3,”id”:”BdS5e-7b2O-LmM:”,”oh”:199,”ou”:”http://dlgostar.gontardanlo.ir/images/article-pic-13.jpg”,”ow”:253,”pt”:”نظری و پیشینه پژوهش عملکرد بازرگانی شرکت”,”rh”:”dlgostar.gontardanlo.ir”,”rid”:”A1LMeZeXsrTrCM”,”rt”:0,”ru”:”http://dlgostar.gontardanlo.ir/post/matlab355.html”,”s”:””,”sc”:1,”th”:90,”tu”:”https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcSq5OC9ruq96uwm49vwpFP6ruPNTUbfIUaVor3aw568TYLWBnOeKsg4HQ”,”tw”:114}

{“cl”:3,”clt”:”n”,”cr”:3,”ct”:6,”id”:”R-uEhAqPVsqeKM:”,”oh”:210,”ou”:”http://dlgostar.gontardanlo.ir/images/5.jpg”,”ow”:240,”pt”:”نظری و پیشینه تحقیق عملکرد بازرگانی شرکت”,”rh”:”dlgostar.gontardanlo.ir”,”rid”:”BiRHPsHIKCWp9M”,”rt”:0,”ru”:”http://dlgostar.gontardanlo.ir/post/matlab211.html”,”s”:””,”sc”:1,”th”:90,”tu”:”https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcSm_zrNcWWUdyAvjD-SlE3mHJ8I9nD7LuWeA0viPdtWG_VefxuFAZ8i6A”,”tw”:103}

{“clt”:”n”,”id”:”OCeun1Z8w38CuM:”,”oh”:184,”ou”:”http://dlgostar.gontardanlo.ir/images/6.jpg”,”ow”:274,”pt”:”نظری و پیشینه پژوهش عملکرد سازمانی”,”rh”:”dlgostar.gontardanlo.ir”,”rid”:”Ef6utRdF0Eh5RM”,”rt”:0,”ru”:”http://dlgostar.gontardanlo.ir/post/matlab800.html”,”s”:””,”sc”:1,”th”:90,”tu”:”https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcQwiGFwElaPC_97_Dj5rc6H9RfLS74eNWYom4dzhC5dZHHTC_9O6GZNtYg”,”tw”:134}

{“clt”:”n”,”id”:”BNX35BInS–r-M:”,”oh”:236,”ou”:”https://telegram.org/img/t_logo.png”,”ow”:236,”pt”:”چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عملکرد بازرگانی شرکت”,”rh”:”dlgostar.gontardanlo.ir”,”rid”:”A1LMeZeXsrTrCM”,”rt”:0,”ru”:”http://dlgostar.gontardanlo.ir/post/matlab355.html”,”s”:””,”sc”:1,”th”:90,”tu”:”https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcQgQVsiQCcDtM8Hdt1mm7eH5z1WMZALBLb9Rng0uN1iEU67eM1zGh2RDg”,”tw”:90}

{“cb”:9,”cl”:6,”clt”:”n”,”cr”:6,”ct”:3,”id”:”sm8pidgE9KG2QM:”,”oh”:216,”ou”:”http://dlgostar.gontardanlo.ir/images/1.jpg”,”ow”:234,”pt”:”نظری و پیشینه تحقیق عملکرد سازمانی”,”rh”:”dlgostar.gontardanlo.ir”,”rid”:”GM3YjeictuifNM”,”rt”:0,”ru”:”http://dlgostar.gontardanlo.ir/post/matlab220.html”,”s”:””,”th”:93,”tu”:”https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcTKc9hZP133ZrKNU3Vs8l4oXfrIP33E9P952RYDA0ypJzapIAtO2eQpuXo”,”tw”:100}

تصاویر بیشتر برای چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عملکرد بازرگانیگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین آمیز را گزارش دهید. لغوتمام
(function(){var a=document.querySelector(“#taw”),b=document.querySelector(“#topstuff”);if(a&&!a.clientHeight&&b&&!b.clientHeight)for(var c=document.querySelector(“#rso”).children,d=0;d

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *