دانلود کامل پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن

Published on Author adminLeave a comment

پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن

هدف از این پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن بصورت جامع و کامل و جامع و با منابع جدید می باشد
دسته بندی روانشناسی،علوم تربیتی واجتماعی
بازدید ها ۲۲
فرمت فایل doc
حجم فایل ۴۶ کیلو بایت
تعداد صفحات فایل ۴۸

پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد 12 تا 30 ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن

فروشنده فایل

کد کاربری ۲

کاربر

دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روان‌شناسی تربیتی

ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن

بیان مسئله

زمان، ارزشمندترین سرمایه هر فرد، گروه و سازمان است. در واقع تنها سرمایه برگشت ناپذیر در اختیار انسان، زمان است، زیرا تولید پول، ماشین ، فناوری و حتی نیروی انسانی، وابسته به صرف وقت و تأمین زمان است همجنین تنها سرمایه غیرقابل خریداری و غیرقابل تولید و بازیافت، زمان می‌باشد. برای هر فردی در همه عرصه‌های زندگی وقت ارزشی فرا طلایی دارد ، به جهت تغییراتی که در دهه‌های اخیر در عرصه علوم و فنون انجام شده، زمان اهمیت بیشتری یافته و مردم مجبور هستند با سرعت بیشتری کارهای خود را انجام دهند، به همین دلیل لزوم مدیریت زمان، بیشتر احساس می‌شود.( در حقیقت مدیریت زمان یکی از راهبردهای مؤثر در جهت کاهش میزان اتلاف وقت است ، هدف آن جلوگیری از اتلاف وقت و نظم دادن کارها است (هاشمی‌زاده، ۱۳۸۵)).

همچنین با توجه به اینکه زمان، یک منبع محدود به شمار می‌آید لزوم مدیریت آن به خصوص در محیط‌های آموزشی برای دانش‌آموزان (نوجوانان و جوانان) از اهمیت بالایی برخوردار است، به طوری که به منظور کسب موفقیتهای تحصیلی باید از کارهای غیرمهم صرف نظر کرد و کارها را الویت‌بندی نمود.دوره نوجوانی و جوانی یکی از مهمترین و بحرانی‌ترین زمان زندگی هر فرد محسوب می‌شود.طبق تعریف سازمان ملی جوانان، افراد ۱۱تا۲۹ سال نوجوان و جوان محسوب می شوند.

نوجوان از دوره کودکی گذر کرده و وارد مرحله نوینی از زندگی می‌شود، ورود از دوره کودکی به دوره نوجوانی ،فرد را با مسائل و مشکلات فراوانی مواجه می‌کند. بررسی این مسائل و مشکلات در دنیای امروز از پیچیدگی خاصی برخوردار است ، بررسی این مسائل و مشکلات مستلزم بررسی همه جانبه نسلی است که در حال دگرگونی عمیق شخصیتی است و برای سازگاری، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند . با توجه به اینکه تمامی قوای زیستی، روحی، روانی، فکری و عاطفی فرد از دوران بلوغ دچار تغییر و تحول می‌شود، لازم است که به نوجوانان درخصوص مدیریت برخود (مدیریت بر زمان) اطلاعات و آگاهی‌هایی داد ، همچنین با توجه به ویژگی‌های شخصیتی نوجوانان و جوانان با تنوع احوال، دگرگونی‌های رفتار، موضع‌گیری در برابر امور و طغیان، مبارزه ،احساسات گرم و آتشین، سن خودنمایی و غرور، اضطراب و بیقراری، حادثه‌جویی و شرایط خاصی که نوجوانان و جوانان دارند بصورت بالقوه آمادگی انواع آسیب‌های اجتماعی را در خود نهفته دارند .

اگر در این سنین ویژگی‌های مذکور و نیازهای نوجوانان و جوانان از طرف مسئولین ذیربط ، خانواده‌ها و مربیان پرورشی و تربیتی مورد توجه واقع نشود نسل نوجوان و جوان با مسائل و مشکلات فراوان مواجه خواهد شد.یکی از مواردی که در مدیریت زمان نوجوانان و جوانان نقش بسزایی دارد، خود تنظیمی می‌باشد. یادگیری خودتنظیمی[۱] از مقوله‌هایی است که به نقش فرد در فرآیند یادگیری توجه دارد. این سازه ابتدا در سال ۱۹۶۷ توسط بندورا مطرح شد (کدیور، ۱۳۸۰) . این سازه در نظریه‌های مختلف روانشناسی از جمله نظریه‌های رفتاری، شناختی، شناخت اجتماعی، و ساخت‌گرایی مورد توجه قرار گرفته است. صاحب‌نظران مختلف الگوهای متفاوتی از خود تنظیمی در یادگیری ارائه داده‌اند. از جمله این الگوها، الگوی پینتریچ[۲] (۱۹۸۶) است. در این الگو، خود تنظیمی در یادگیری به استفاده از راهبردهای شناختی[۳]، فراشناختی[۴]، و مدیریت منابع[۵] اطلاق می‌شود.

راهبردهای شناختی، به راهبردهایی که دانش‌آموزان برای یادگیری، به خاطرسپاری، یادآوری، و درک مطلب از آنها استفاده می‌کنند ، اشاره دارد، این راهبردها هم برای تکالیف ساده و حفظ کردنی و هم برای تکالیف پیچیده‌تر که به درک و فهم نیازمندند کاربرد دارد(صمدی،۱۳۸۳).

راهبردهای فراشناختی، راهبردهایی هستند که جهت برنامه‌ریزی- بازبینی- اصلاح فعالیت‌های شناختی مورد استفاده قرار می‌گیرند. (براون و همکاران، به نقل از صمدی، ۱۳۷۳).

راهبردهای مدیریت منابع، راهبردهایی هستند که یادگیرندگان از آن برای کنترل و اداره محیط، مثل مدیریت در تنظیم وقت، نحوه تلاش، انتخاب محیط مطالعه، همچنین از افراد دیگر مثل معلمان، همسالان، و مانند آن استفاده می‌کنند. این راهبردها به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا با محیط سازگار شده و آن را با توجه به هدف‌ها و نیازهای خود تغییر دهند. (زیمرمن و مارتینز- پونز[۶]، ۱۹۸۶)

در دوره نوجوانی باید به نوجوان خود نظم‌دهی رفتار را آموخت ، اینکار بوسیله آموزش و از طریق رسانه‌ها قابل حل می‌باشد.همانطور که بندورا در مورد خود نظم‌دهی رفتار گفته‌اند، رفتار آدمی عمدتاً یک رفتار خود نظم داده شده است و رفتار شخصاً تقویت شده بهتر از رفتارِ از بیرون تقویت شده، نگهداری می‌شود، باید به گونه‌ای رفتار کرد که نوجوان خود پی به مسئله زمان ببرد (سیف، ۱۳۸۵، ص ۳۷۰). از جمله چیزهایی که نوجوان و جوان از تجربه مستقیم و غیرمستقیم (جانشینی) می‌آموزد، معیارهای عملکرد می‌باشد و زمانی که این معیارها آموخته شده‌اند، پایه‌ای می‌شود بر ارزشیابی شخصی فرد . کارآمدی شخصی تصوری یا خود کارآمدی تصوری، همانند معیارهای عملکرد درونی شده، نقش مهمی در رفتار خود نظم‌دهی ایفا می‌کند.زمانی که به نوجوان و جوان درخصوص خود نظم‌دهی آگاهی داده شود و یادگیری ایجاد کرد ،فرد در تلاش است تا به کارآمدی شخصی تصوری، سطح بالایی برسد، زمانی که به این سطح رسیدند بیشتر می‌کوشد و پشتکار بیشتری از خود نشان می‌دهد و موفق می‌شوند.بندورا می‌گوید که چون افراد دارای کارآمدی شخصی تصوری سطح بالا بر روی امور، کنترل بیشتری دارند، عدم اطمینان کمتری را تجربه می‌کنند و کمتر می‌ترسند (سیف، ۱۳۸۵، ص ۳۷۰).

نوجوانان و جوانان برای مدیریت کردن زمان در انجام فعالیتها باید از یکسری فنون بهره کافی را ببرند تا بتوانند بر زمان خود مدیریت کنند، از جمله برای کارهای خود هدف را مشخص کنند ،برنامه‌ریزی در کارها داشته باشند، کارهای خود را تجزیه کنند و آنرا از کوچک یا کم به بزرگتر یا زیاد انجام دهد ، کارها را اولویت‌بندی کند، کارهای موظفی را پیگیری کند که آیا آن کار انجام شده یا خیر و همچنین نگذارد که تغییرات در برنامه‌ها آن هارا مضطرب کند و استرس ایجاد کند.تغییرات پردامنه و سریع بلوغ موجب می‌شود نوجوان تقدم و تأخر کارهایش را از دست بدهد. او نمی‌تواند برای روزمرگی‌اش اولویت خاصی را برگزیند و از این رو ممکن است در امور درسی به افت و بی‌انگیزگی دچار شود یا تعادلی منطقی میان ساعات بازی،‌خواب و کارهای روزمره برقرار نکند. ممکن است انرژی زیادی برای یکی از فعالیتهای روزمره صرف کند و ازکارهای دیگر باز بماند، مشاوره و دادن اطلاعات و آگاهی در این باره ضروری می‌باشد.

نوجوانان و جوانان از جمله کسانی هستند که با درک اهمیت زمان و استفاده صحیح از زمان می‌توانند علاوه بر اینکه خود، از زمان، بهره کافی ببرند به اهداف مورد نظر در محیط جامعه و مدرسه دست یابند.رسانه‌ها با تحولاتی که در جنبه‌های مختلف از بعد فن‌آوری تجهیزاتی و حجم و روش داشته‌اند به عنوان حاملان و منتقل کنندگان پیام، می‌توانند در باورها و افکار نوجوانان و جوانان موثر باشند. رسانه‌ها بدون در نظر گرفتن مرزهای جغرافیایی، عقیدتی و فرهنگی، امکان حضور در همه نقاط جغرافیایی پیدا کرده‌اند.تاثیررسانه ها بر نوجوانان و جوانان با استفاده از ابزارهایی است که آن ابزارها امکان این تأثیرگذاری را معین می‌کند.

صداوسیما به عنوان یکی از ابزارها در این راستا مطرح است. چون نفوذ، حضور، نحوه بیان و شکل انتقال پیام در رسانه صدا و سیما به طرز ویژه‌ای است که مخاطب را می‌تواند با انواع و اقسام شگردها و روش‌هایی که در آن وجوددارد به خود جلب کند. این رسانه می‌تواند در نحوه تغییر دگرگونی در نوجوانان و جوانان پرنفوذترین و موثرترین عامل باشد. البته نقش و سهم تلویزیون در تاثیرپذیری بر روی جوانان و نوجوانان حائز اهمیت می‌باشد، ضمن اینکه از تلویزیون در همه ساعات شبانه‌روز و در خانه می‌توان استفاده کرد. نقش آموزش رسانه‌ها مهم‌تر از آموزش رسمی مراکز آموزشی می باشد، زیرا دامنه کار مراکز آموزشی محدود است در صورتی که آموزش از طریق وسایل ارتباط جمعی گسترده و همیشگی است. البته وسایل ارتباط جمعی خصوصاً تلویزیون آموزش را همراه با صحنه‌های زنده ارائه می‌دهد که شوق بیشتری را برای یادگیری ایجاد می‌نماید ، رسانه‌ها بخصوص تلویزیون می‌تواند تآثیر خیلی زیاد بر روی نوجوانان و جوانان داشته باشد. حال این پرسش مطرح می‌شود که مدیریت زمان در این میان چه نقشی را ایفا می‌کند؟ همه می‌دانند که زمان ،گذراست و در اختیار ما نیست و فرصت از دست رفته جبران ناپذیر است. پس مدیریت این سرمایه با چنین اهمیتی چه مفهومی می‌تواند داشته باشد؟ بسیاری از صاحبنظران مدیریت، بر این باورند که کاربرد مفهوم مدیریت زمان، صحیح نیست و به جای آن استفاده از برنامه‌ریزی زمان، مطلوب‌تر است. با بررسی‌ها و جستجوهایی که در مراکز پژوهشی و دانشگاهی انجام شد،

تحقیقی با عنوان «بررسی میزان مهارت مدیریت زمان در نوجوانان و جوانان» به دست نیامده است، عمده بررسی‌ها حول محور مدیریت زمان بوده است که نشان می‌دهد اتلاف وقت زیاد می‌باشد و مدیریت زمان اندک. در این تحقیق سعی شد با بررسی میزان مهارت نوجوانان و جوانان در مدیریت زمان، مورد تحلیل قرار گیرد. بنابراین در این تحقیق در پی پاسخ به این سؤال می باشد که آیا برنامه‌ریزی برای کارهای محوله از مدیریت زمان، تبعیت می‌کند؟ آیا توانایی مدیریت زمان در نوجوانان بیشتر از جوانان است ؟ آیا بین مهارت مدیریت زمان در نوجوانان و جوانان تفاوت وجود دارد؟ آیا نوجوانان و جوانان طبقه پایین با نوجوانان و جوانان طبقه بالای جامعه از نظر مدیریت زمان تفاوت دارند؟آیا نوجوانان و جوانان دختر نسبت به نوجوانان و جوانان پسر از مدیریت زمان بهتر استفاده می کنند؟آیا رابطه ای بین اتلاف وقت و مدیریت زمان وجود دارد؟ایا بین میزان مدیریت زمان و میزان تماشای تلویزیون رابطه ای وجود دارد؟



۱- Self-Regulation learning

۲- Pintrich

۳-Cognitive Strategies

۴-Metacognitive Strategies

۵-Resource Management Strategies

۱- Zimmerman & Matinez- Pons

واژگان کلیدی: مهارت مدیریت زمان، نوجوانان، جوانان
اهمیت و ضرورت تحقیق
در جامعه ما، الگوی صرف وقت به میزان قابل ملاحظه‌ای کمیاب است. با وجود آنکه همه به یک میزان، زمان در اختیار داریم، ولی دیده می‌شود آنهایی موفق‌ترند که از وقت خود بهتر استفاده می‌‌کنند، الگوی رفتاری صحیح را باید با آموزش ایجاد کرد، مدیریت زمان، دانش، نگرش و رفتار افراد را در جهت بهره‌برداری هر چه بیشتر از عمر ارتقاء می‌بخشد. زمان و چگونگی مدیریت بهینه آن، یکی از مسائلی است که برای انسان‌ها حائز اهمیت است. ارزش زمان برای همه برابر نیست و همه به نحو یکسانی از آن استفاده نمی‌کنند. بسیاری ازانسان‌ها علاقه‌مندند که به نحو احسن از زمان، نهایت بهره را ببرند، در حالیکه برای دیگران این چنین نیست ،در این خصوص که چگونه از زمان استفاده شود، مسلماً به یک‌سری مهارت‌ها و مدیریت‌های ویژه‌ای مورد نیاز است، به عبارتی هر چه میزان آشنایی با این مهارت بیشتر باشد به همان نسبت کنترل و مدیریت آن ساده‌‌تر و دقیق‌تر صورت می‌گیرد.
تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد که مدیریت زمان در اهمالکاری تحصیلی تأثیرگذار است. مدیریت زمان یکی از مسائل مهم و جدی در سطح بین‌المللی است. جوانان و نوجوانان نیز بدون مدیریت زمان گاهی تمامی وقت خود را در امور غیر ضروری از بین می‌برند، استفاده درست و مؤثر از زمان، می‌تواند بعنوان رفتاری در جهت تأیید وجود انگیزش پیشرفت و موفقیت در نوجوانان و جوانان باشد. با این حال موضوع مهارت نوجوانان و جوانان در مدیریت زمان، موضوعی است که کمتر به آن پرداخته شده است.
بنابراین انجام پژوهش به منظور شناسایی رابطه و تعامل میان مهارت نوجوانان با مهارت جوانان در مدیریت زمان به مشاوران و برنامه‌ریزان در امور نوجوانان و جوانان کمک خواهد کرد تا در جهت ارائه شیوه‌های مناسب برنامه‌ها و راهکارهاموفق شوندو راهنمایی لازم بدهند ،در اهمیت مدیریت زمان می‌توان گفت که نوجوانان و جوانانی که نتوانند وقت خود را تنظیم کنند ازعهده انجام هیچ‌کاری بر نخواهند آمد. در زمینه مهارت نوجوانان و جوانان در مدیریت زمان تاکنون در کشورمان تحقیقات اندکی انجام شده ،در نتیجه فقدان سابقه تحقیقی در بستر بومی جامعه مورد مطالعه، یکی از دل مشغولی‌های جدی تحقیق می‌باشد.از سوی دیگر مواجه با ازدیاد منابع در به انحراف کشاندن قشر نوجوان و جوان ،دسترسی محدود نوجوانان و جوانان به مشاوران و روانشناسان تربیتی متخصص و ماهر از جمله مشکلاتی است که نشان می‌دهد نوجوان و جوان در چه شرایط بحرانی روبرو می باشند.
مدیریت ضعیف زمان را نمی‌توان پنهان نمود و اثربخشی بیشتری مورد نیار است، زیرا برای موفقیت بیشتر چه در زندگی شخصی و چه در زندگی حرفه‌ای، نیازمند بکارگیری راهبردهای مدیریت زمان می‌باشیم. این راهبردها برای استفاده بهینه از وقت، تنظیم شده و بعنوان روش‌هایی برای کنترل زمان به کار می‌رود. با استفاده مؤثر از زمان می‌توان اهداف را مشخص کرد و وظایف و فعالیت‌ها را برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی نمود، با برنامه‌ریزی ، درک نوجوان و جوان از زمانِ در دسترس، افزایش یافته در نتیجه می‌توانند از زمان خود به صورت هدفمند و سازمان یافته بهره‌مند شوند. بیشترین کاربرد مدیریت زمان می‌تواند در جوانان و نوجوانان باشد چرا که این قشر از جامعه در آینده بعنوان نسل جدید چرخهای اقتصادی، علمی، فرهنگی کشور را به عهده خواهند داشت. با توجه به اهمیت فراگیری اصول مدیریت زمان و آگاهی از مهارت نوجوانان و جوانان در مدیریت زمان، تأثیر آن در سلامت جامعه فردای ما می‌باشد.
این تحقیق شاید وسیله‌ای جهت فراگیری و انتقال آن به دیگران و گامی در جهت رشد و تعامل جامعه برداشته شود. ضرورت توجه به مدیریت زمان بخصوص درکلان شهر تهران که نوجوانان و جوانان زیادی از وقت خودشان را به طرق مختلف از جمله ماندن در ترافیک و استفاده نادرست از اینترنت و بازی‌های کامپیوتری و قدم زدن (پرسه زدن) در کوچه و خیابان و از این قبیل از دست می‌دهند، حائز اهمیت است.از طرفی دیگر، پیچیدگی شرایط زندگی به واسطه ظهور رسانه‌های مختلف، موقعیت‌های پیچیده اجتماعی و اخلاقی، تغییرات اجتماعی، انتظارات و ارزش‌ها، فرصت را برای نوجوانان وجوانان تنگ‌تر و شرایط را بسیار سخت‌تر کرده است. به همین دلیل، آموزش راهبردهای مدیریت درست زمان برای نوجوانان وجوانان در کشور ما یک ضرورت است. از آنجا که نوجوانان و بخصوص جوانان پرمشغله‌ترین قشر جمعیت جوان هستند، همچنین قشر عظیمی از جمعیت کشور مان را تشکیل می دهند،ارائه راهبردهای مدیریت زمان به آنان، بسیار مهم به نظر می‌رسد.
نتابج:
نتایج این بررسی نشان داد که بیش از نیمی از نوجوانان و جوانان به صورت منظم تلویزیون تماشا می‌کنند و از این تعداد بین ساعات ۲۴-۱۹ تلویزیون تماشا می‌کنند. برای ترویج فرهنگ استفاده بهینه از زمان، صداوسیما در این ساعات می‌تواند از طریق پخش برنامه‌های آموزشی در خصوص مدیریت زمان، تولید فیلم و سریال در زمینه فرهنگ استفاده بهینه از زمان، ارائه بحث‌های کارشناسی از طریق متخصصین، مشاوران و روانشناسان، نشان دادن الگوهای عینی از طریق مجریانی که خودشان استفاده بهینه از زمان کنند، می‌توانند در زمینه استفاده بهینه از زمان به نوجوانان و جوانان آموزش دهند.
در بررسی رابطه بین میزان تماشای تلویزیون و مدیریت زمان نشان داد که با افزایش میزان تماشای تلویزیون در نوجوانان و جوانان مدیریت کردن زمان کاهش می‌یابد و نمی‌توانند از وقت خود به نحو احسن استفاده کنند، برای جلوگیری از این کار، صداوسیما باید برنامه‌هایی پخش کند که زمانی که نوجوانان و جوانان وقت خود را به تلویزیون تماشا کردن صرف می‌کنند باید استفاده بهینه از آن زمان ببرند و آن برنامه‌ها باید متنوع و در عین حال جذاب و آموزنده باشد. از آنجا که بیش از نیمی از نوجوانان به ویژه جوانان مهمترین عامل اتلاف وقت خود را نداشتن شغل مناسب، بازی‌های کامپیوتری، نبود برنامه‌ریزی منظم، نبود تفریح و سرگرمی برای اوقات فراغت دانسته‌اند، بنابراین شایسته است فرهنگ استفاده و بجا از امکانات و وسایل در قالب فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های دیگر به نوجوانان و جوانان آموزش داده شود.
با توجه به نقش محوری و پرمسئولیت نوجوانان و جوانان در آینده و با توجه به اینکه شاخص میزان برنامه‌ریزی و نظم در پسرها کمتر از دخترها بوده است، لازم است پسرها متناسب با نقش و وظایف خاصی که برعهده آنها گذاشته می‌شود از حیث اصول برنامه‌ریزی، نظم و مدیریت زمان آموزش داده شوند و دست‌اندرکاران آموزه‌های مبتنی بر اصول برنامه‌ریزی و نظم، مدیریت زمان را در متن برنامه‌ها، فیلم‌ها و سریال‌ها به آنها انتقال دهند.
با توجه به اینکه شاخص میزان برنامه‌ریزی و نظم در گروه نوجوانان کمتر از جوانان بوده است و با توجه به نقش سازنده این قشر (دانش‌آموزان) در آینده این مرز و بوم لازم است صداوسیما در برنامه‌هایی از کارشناسان و مشاوران تحصیلی و تربیتی برای حل مشکلات و پاسخ به سؤالات نوجوانان دعوت کنند.
صداوسیما می‌تواند با معرفی افراد نمونه و شایسته‌ای که در طول زندگی به موفقیت‌های بسیاری دست یافته و موفقیت خود را مرهون برنامه‌ریزی و نظم در زندگی می‌دانسته‌اند، مشوق مخاطبان در این زمینه باشد. به نظر می‌رسد از آنجا که نوجوانان نسبت به برنامه‌ریزی و نظم اقبال نشان داده‌اند، معرفی دانش‌آموزان ممتاز که موفقیت‌هایی کسب کرده‌اند مؤثر باشد.
به تصویر کشیدن آثار و عواقب نبود برنامه‌ریزی، بی‌نظمی و مدیریت زمان، می‌تواند انگیزه افراد را به سمت اجتناب از بی‌نظمی و بی‌برنامگی و اتخاذ هدف و برنامه‌ریزی در کارها و وظایف زندگی سوق دهد.
به نظر می‌رسد به تصویر کشیدن تأثیرات روانی همچون بالا بودن میزان رضایت خاطر و آرامش در افرادی که دارای برنامه‌ریزی و مدیریت زمان در زندگی هستند و فرصت‌های زندگی خود را غنیمت شمرده و در جهت رشد و بالندگی خود و جامعه تلاش می‌کنند، در تقویت و رواج فرهنگ مدیریت زمان در زندگی مخاطبان مؤثر باشند.
فهرست مطالب
چکیده ۱
فصل اول: چارچوب تحقیق ۲
مقدمه ۳
بیان مسئله ۵
اهمیت و ضرورت تحقیق ۱۰
اهداف تحقیق ۱۲
سؤال‌های تحقیق ۱۳
فرضیه‌های تحقیق ۱۳
تعریف مفاهیم ۱۴
روش تحقیق ۱۳۹
جامعه آماری ۱۴۰
نمونه و روش نمونه‌گیری ۱۴۰
حجم نمونه ۱۴۲
ابزار اندازه‌گیری ۱۴۲
نمره‌گذاری پرسشنامه مدیریت زمان ۱۴۳
روایی ۱۴۳
پایایی ۱۴۴
روش تجزیه و تحلیل داده‌ها ۱۴۴
روش اجرا
منابع ومآخذ
منابع فارسی
منابع انگلیسی

مبانی نظری ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ …

۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ – دانلود پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن -کامل و جامع امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شویددوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله و.

پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ …

۳۱ فروردین ۱۳۹۷ – هدف از این پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن بصورت جامع و کامل و جامع و با منابع جدید می باشد.

ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله و ارائه …

۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ – پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می … پروپوزال و طرح تفصیلی ارزیابی آمادگی سازمان برای پیاده سازی ERP از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را …

پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ …

۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ – شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشداینک شما با جستجوی ((پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت…

پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ …

۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ – دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید با سلام حضور پژوهندگان گرامی.شما به صفحه اختصاصی پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه مطلب کلیک کنید. کاربران گرامی توجه فرمایید که خرید از فروشگاه فایل …

دانلود فایل ( ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ …

۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ – هدف از این پایان نامه ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن بصورت جامع و کامل و جامع و با منابع جدید می باشد … خرید فایل( پروپوزال شناسایی نظام اخلاقی نخبگان علمی کشور و علل تاثیرگذار بر آن و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن) ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین …

پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ …

۲۹ فروردین ۱۳۹۷ – عنوان این مقاله : پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن. هدف از این پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن بصورت جامع و کامل و جامع و با منابع جدید می باشد. دانلود مستقیم فایل. به شما بازدید کننده محترم …

ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله – آپارات

ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله. ۱۰٫ دانلود فایل اصلی https://goo.gl/yk4jpY هدف از این پایان نامه ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن بصورت جامع و کامل و جامع و با منابع جدید می باشد. ۳۱ فروردین ۱۳۹۷٫ علم و تکنولوژی · پایان نامه مدیریت زمان · پایان نامه مهارت …
وارد نشده: پروپوزال

علوم اجتماعی – فایلینا

… افراد نابینا,خلاصه کتاب خودکشی دورکیم,خلاصه کتاب قواعد روش جامعه شناسی امیل دورکیم,خلاصه کتاب خودکشی دورکیم,خلاصه کتاب قواعد روش جامعه شناسی امیل دورکیم,مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارتهای اجتماعی,پرسشنامه شناسایی نظام اخلاقی نخبگان علمی کشور و علل تاثیرگذار بر آن و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن,شناسایی …

خرید و دانلود تحقیق مدیریت زمان | pooya – olearning.ir

۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ – شما به صفحه اختصاصی پاورپوینت کتاب ارزیابی کار و زمان (مهندسی و مدیریت زمان) دکتر علیرضا علی احمدی وارد شده اید.برای… دانلود (پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن) امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شویدهموطن گرامی سلام.

بانک اطلاعات پایان نامه ها – سامانه بانک اطلاعات پایان نامه – …

۴۲, شناسایی عوامل موثر در افزایش قیمت تمام شده و تطویل زمان انجام کار پروژه‌‌های احداث انبارهای نفت و ارایه راه‌کارهای اصلاحی آن, مسعود رهبریان یزدی, دانشکده فنی و مهندسی, عمران, ۰۰۰۰-۰۰-۰۰٫ ۴۳, ارزیابی عملکرد مدیریت HSE به‌وسیله مدل کارت امتیازی متوازن (BSC), آمنه پورحسن گلسفیدی, دانشکده فنی و مهندسی, مهندسی محیط زیست …

ســـال اول شـــامرهf فروردین و اردیبهشت۱۳۹f … – دانشگاه …

۱٫ س. دانشــــگاه تــربـیت مـــدر. ت ۱۳۹۶٫ فروردین و اردیبهش. شـــامره ۶٫ ســـال اول. خـبــــرنـامــه تـخــصـصی. Strategic Change Plan 2016-25. خـبــــرنـامــه تـخــصـصی …. اجرایی و باالبردن توقعات، از اصلی ترین نکات قابل تأمل در فرایند. اجرای طرح در موج اول برشمرد که باید برای بهبود آنها راهکارهایی. ارائه شود. در ادامه این جلسه روش های …

,دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, …

بررسی مقایسه حساسیت کنتراست عینک و لنز تماسی نرم در افراد ۲۰ تا ۳۰ سال مراجعه کننده به کلینیک چشم پزشکی ۵۸برگ. ۲۱۳٫ بررسی مقولات جامعه شناختی و انسان شناختی در آثار جلال آل احمد ۲۱۰برگ. ۲۱۴٫ بررسی میزان شیوع عفونت سل در پرسنل بهداشتی – درمانی بیمارستان و ارزیابی خطر انتقال سل در این بیمارستان ۷۰برگ.

University of Social Welfare and Rehabilitation Sciences – …

مینا مرادی, دکتر مسعود فلاحی خشکناب دکتر اصغر دالوندی, پرستاری, تبیین فرآیند و ارائه مدل مراقبت توان بخشی در کودکان با کاشت حلزون شنوایی, ۹۶/۱۱/۰۱, ۱۳:۰۰ ….. بررسی تأثیر توان بخشی ” گفتارو نویز دارای فاصله فضایی” بر عملکرد درک گفتار درحضور نویز کودکان ۸ تا ۱۲ ساله استفاده کننده از bimodal fitting (سمعک در …

دانشکده بهداشت – جلسات دفاع پایان نامه

عنوان پایان نامه : ارزیابی مواجهه شغلی با صدا و ارائه راهکارهای کنترلی در یک شرکت تایرسازی … زمان : شنبه ۹۶/۶/۲۵ ساعت : ۱۲-۱۱ مکان : سالن کنفرانس دانشکده بهداشت … عنوان پایان نامه : بررسی تأثیر برنامه آموزشی بر وضعیت شادکامی سالمندان(۶۰ تا ۷۵) سال مراجعه‌کننده به کانون‌های سالمندی شهر همدان؛کاربرد تئوری حمایت اجتماعی.

دانلود کتاب های الکترونیک مقاله جزوه منبع علمی و پژوهشی …

دانلود کتاب های الکترونیک و منابع آموزشی و تحقیقاتی در زمینه ی مدیریت در گرایش های مدیریت دولتی صنعتی بازرگانی اجرایی مالی آموزشی تحول منابع انسانی استراتژیک مقاله … SA62-بررسی رضایت مندی کارشناسان شرکت توانیر از مسیر پیشرفت شغلی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن … با میزان رضایت شغلی معلمان در سال ۹۳-۹۲٫

[PDF]اولویت های پژوهشی وزارت آموزش و پرورش – دفتر ارتباط با …

مدارس موجب شد، تا در چارچوبی هماهنگ اولویت های تحقیقاتی پیشنهادی. از کمیته های … تفکیک واحدهای ســتادی مربوط، برای اجرا در سال ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ به فراخوان …. امکان سنجی اجرای نظام دوری در دوره ابتدایی. ۲۷٫ آسیب شناسی اجرای ساختار جدید نظام آموزشی و ارائه. راهکارهای بهبود آن. ۲۸٫ بررسی و چگونگی توسعه کمی و کیفی آموزش و پرورش.

CUL – NAV – معاونت پژوهش و فناری | دانشگاه علوم پزشکی …

۱۲٫ بررسی موانع تهیه طرح درس و ارائه راهکارهای اصلاحی از دیدگاه اساتید. ۱۳٫ پدیدار شناسی تجارب بیماران مبتلا به دیابت نوع ۱٫ ۱۴٫ بررسی پدیدار شناسی تجارب اشتغال بانوان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج. ۱۵٫ بررسی همبستگی نتایج ماموگرافی با برخی عوامل زمینه ای در زنان بالای ۳۵ سال دانشگاه علوم پزشکی یاسوج. ۱۶٫ تعیین میزان …

[PDF]ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ و رﺗﺒﻪ ﺑﻨﺪی ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺮ ﺟﺬب : ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ اﺳﺘﻌﺪ

توسط رضا طهماسبی – ‏۲۰۱۶
ﻫﺎی ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ. ﻋﻤﻮﻣﻲ. ﺳﺎل. ﭘﻨﺠﻢ. ، ﺷﻤﺎره. ﻫﻔﺪﻫﻢ. ،. ﭘﺎﻳﻴﺰ. ۱۳۹۱٫ ﺻﻔﺤﻪ. ۲۶- ۵٫ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ اﺳﺘﻌﺪادﻫﺎ. : ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ و رﺗﺒﻪ ﺑﻨﺪی ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺮ ﺟﺬب. و ﻧﮕﻬﺪاﺷﺖ اﺳﺘﻌﺪادﻫﺎی ﻋﻠﻤﻲ. دﻛﺘﺮ رﺿﺎ ﻃﻬﻤﺎﺳﺒﻲ. *. دﻛﺘﺮ. آرﻳﻦ ﻗﻠﻲ ﭘﻮر …. ﻣﺤﺴﻮب ﻣﻲ. ﺷﻮد اﺳﺘﻌﺪاد درﺑﺮﮔﻴﺮﻧﺪه ﺑﻠﻮغ ﺑﺮﺟﺴﺘﻪ. ای اﺳﺖ ﻛﻪ ﻋﻤﻮﻣﺎً ﺷﺎﻳﺴﺘﮕﻲ. ﻫﺎ. (. داﻧـﺶ،. ﻣﻬﺎرت و ﺗﻮاﻧﺎﻳﻲ. ) ﻧﺎﻣﻴﺪه ﻣﻲ. ﺷﻮد و ﺑﻪ ﻧﺤﻮی اﺳﺖ ﻛﻪ ﻓﺮد را ﺟﺰو. ۱۰٫ درﺻـﺪ اﻓـﺮاد ﺑﺮﺗـﺮ در. ﻣﻴﺎن ﻫﻤﻜﺎراﻧ. ﻲ ﻗﺮار ﻣﻲ.

[PDF]تحلیل جایگاه مشارکت زنان در فرایند توسعه سیاسی

ﺍﻧﻘﻼﺏ ﺍﺳﻼﻣﻲ، ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ. ﻣﻘﺪﻣﻪ ﻭ ﺑﻴﺎﻥ ﻣﺴﺌﻠﻪ. ﻣﺸﺎﺭﻛﺖ ﺳﻴﺎﺳﻲ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﺯﻧﺎﻥ ﺩﺭ ﻛﺸﻮﺭﻫﺎﻱ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻭ ﺑﺴﻴﺞ. ﺁﻥ ﻫﺎ ﺩﺭ ﻗﺎﻟﺐ ﻣﺸﺎﺭﻛﺖ ﻣﺆﺛﺮ ﻭ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻳﺎﻓﺘﻪ ﺩﺭ ﻓﺮﺁﻳﻨﺪ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻱ ﭘﺎﻳﺪﺍﺭ. ﺟﺎﻳﮕﺎﻩ ﻭﻳﮋﻩ ﺍﻱ ﺩﺍﺭﺩ. ﺑﺮﺍﺳﺎﺱ ﺁﻣﺎﺭﻫﺎﻱ ﺭﺳﻤﻲ … ﺑﻪ ۳۰۰ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﻳﺎﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ. ﺍﺯ ۲۵۰۰ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻏﻴﺮﺩﻭﻟﺘﻲ ﺩﺭ. ﺍﻳﺮﺍﻥ ۱۲ ﺩﺭﺻﺪ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺟﻨﺴﻴﺘﻲ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﻣﻲ ﺷﻮﻧﺪ. ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۱۳۵۵ ﻧﺮﺥ. ﺑﺎﺳﻮﺍﺩﻱ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﻥ ﺯﻧﺎﻥ ﺗﻨﻬﺎ ۳۶ ﺩﺭﺻﺪ ﺑﻮﺩ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۱۳۷۵ ﺍﻳﻦ ﻧﺴﺒﺖ.

پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات

فرهنگ دیداری ارائه کننده: پرستو کشاورز نشست تخصصی «فرهنگ دیداری» شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ با حضور پرستو کشاورز، در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار شد. …. هدف اصلی این کتاب، شناخت و سنجش میزان احساس امنیت شغلی در میان روزنامه ‌نگاران ایران، عوامل تهدیدکننده امنیت شغلی و راهکارهای افزایش و پیشبرد آن است.

آرشیو کامل پایان نامه های سایت | پایان نامه , پروژه و پروپوزال …

بررسی و مقایسه‌ میزان اضطراب دانشجویان پسر دانشگاه تبریز قبل از امتحانات و در ایام امتحانات در سال تحصیلی ۸۶-۱۳۸۵ ۱; بررسی رابطه منبع کنترل (درونی- برونی) … بازار فروش فیروزه ۷۸; ررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت ۷۸; بررسی عملکرد سایت بازار بیز در جذب مشتریان و ارائه راهکارهای اقتصادی ۸۰ …

[DOC]برنامه راهبردی دانشکده تربیت بدنی وعلوم ورزشی ۹۹ – …

میزان بازنگری, هدف به سال تحصیلی …. راهکارهای عملیاتی: تدوین سازوکارهایی برای کاهش طول مدت تحصیل. برنامه ریزی درسی هر ترم مطابق با هدفگذاری انجام شده; مشخص کردن اساتید راهنما از ترم اول دوره دکترا … ۱- بازنگری و ارتقاء فرآیند بروز رسانی اطلاعات آموزشی و پژوهشی دانشجویان از طریق سیستم گلستان تا زمان فارغ التحصیلی.

[PDF]پژوهشنامه آموزشی ، شماره ۱۲۰ دی ماه ۱۳۸۹ – پژوهشگاه مطالعات …

ضرورت بازاندیشی پیرامون جایگاه مدیریت پژوهش – مرتضی کرمانشاهی. ۷۱ … منوط به اجرای پژوهش های تربیتی است و تقویت فعالیت های پژوهشی به عنوان یکی از راهکارهای مؤثر و مهم در افزایش کارایی مورد توجه …. این مراسم در سطح ستاد وزارت و نیز استانها فراهم گشته تا در آغازین روز هفته پژوهش اول دی ماه سال جاری، با به صدا درآوردن زنگ.

Iranian Journal of Medical Education مجله ایرانی آموزش در …

نتیجه‌گیری: با توجه به پایین بودن مدت زمان تعامل استاد با بیماران و همچنین پایین بودن این زمان در تعامل استاد با فراگیران، لذا بررسی علل و راه‌کارهای ارائه شده جهت بهبود ….. پژوهش حاضر با هدف ارزیابی مهارت‌های تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی اصفهان در طی دو نیمسال تحصیلی متوالی در سال ۸۹ طراحی گردید.

[PDF]سند ملی دیابت – معاونت درمان

عنوان و نام پدیدآور : چارچوب ملی ارایه خدمت در بیماری دیابت )در راس تای س ند ملی پیشگیری و کنترل بیماریهای غیرواگیر( / پدید …. راهکاری برای دستیابی به اهداف سند ملی پیشگیری و کنترل بیماری های غیرواگیر …… جهانی بهداشت، هدف کالن ۲۵ درصد کاهش میزان مرگ و میر زودرس ناشی از بیماری های غیرواگیر در افراد ۳۰ تا.

[DOC]فرم درخواست برای ارائه پیشنهاد(RFP) پروژه طراحی – شرکت …

پروپوزال ارائه شده در زمینه موضوع مناقصه. ۱-WBS حداقل تا سطح سه (۸ امتیاز). ۲- مکانیسم مدیریت پروژه (۳ امتیاز). ۳- فهرست نقشها و مسئولیتها و اختصاص آنها به افراد کلیدی در تیم پیشنهادی (۸ امتیاز). ۴- تشریح مختصر فعالیتهای هر فاز و مشخص نمودن خروجی هر فاز (۴ امتیاز). ۵- ارائه برنامه های آموزشی مورد نیاز (۲ امتیاز). ۶- ارائه …

[PDF]ریاست نظارت و ارزیابی – وزارت مبارزه علیه مواد مخدر

وزار ت مبـــارزه علیه مــواد مخــدر. د. نشه ئی توکوپرخالف دمبارزی وزارت. Islamic Republic of Afghanistan. Ministry of Counter Narcotics. میکانیزم. نظارت. و. ارزیابی …… و معیارها و مهارت های تیم ارزیابی به تفصل شرح داده شده است . از آ. نجایی که بخش مهم ارزیابی. مدیریت. ارزیابی است. ، در. این بخش اشاره ای به مدیریت ارزیابی شده است و …

[PDF]( ﻋﺎم ﺳﻬﺎﻣﻲ ) ﺗﻮﻟﻴﺪ ﺧﻮدرو ﺳﺎﻳﭙﺎ ﻛﺎﺷﺎن ﮔﺰارش ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﻫﻴ

۱۸ آذر ۱۳۹۳ – ﺑﺮای ﻋﻤﻠﻜﺮد ﺳﺎل ﻣﺎﻟﻲ ﻣﻨﺘﻬﻲ ﺑﻪ. ۲۹/۱۲/. ۱۳۹۲٫ ۲۲٫ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ زﻣﺎن ﺑﻨﺪی ﭘﺮوژه ارﺗﻘﺎء ﻣﻬﺎرت ﭘﺮﺳﻨﻞ. EWT. (. ﻣﺪرﺳﻪ ﻣﻬﺎرت. ) ﻓﺎز. ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ. ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﻫﺎ. ﺳﺎﻟﻦ. /. ﺧﻂ. ﻣﺴﺌﻮل اﻧﺠﺎم. ﺗﺎرﻳﺦ ﺷﺮوع. ﺗﺎرﻳﺦ ﭘﺎﻳﺎن. درﺻﺪ ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ. ﻓﺎز. دوم. ١٠. ارزﻳﺎﺑﻲ اوﻟﻴﻪ ﻣﻬﺎرت. اﭘﺮا. ﺗﻮرﻫﺎ در ﺳﻄﺢ. I. و اﻋﻼم. ﻧﺘﺎﻳﺞ ارزﻳﺎﺑﻲ ﻫﺎ در ﻗﺎﻟﺐ. ﻣﺎﺗﺮﻳﺲ ﻣﻬﺎرت ﺷﻐﻠﻲ ﺑﻪ. واﺣﺪﻫﺎی ﺗﻮﻟﻴﺪ و اداری. ﺑﺪﻧﻪ. ﭘﺮاﻳﺪ. ﻣﻬﻨﺪﺳﻲ ﺑﺪﻧﻪ. ١٣٩١. ۳۰/۰۵/. ۱۳۹۲٫

[PDF]مدیریت کیفیت جامع در صنعت بیمه ایران و ارائه یک الگوی …

دهد . -۲٫ دیدگاه بازاریابی رابطه. مند بر حداکثرسازی ارزش مورد. نظر مشتریان متمرکز است . -. استر. اتژی. های بازاریابی رابطه. مند به توسعه و تقویت. روابط قوی با مشتریان و عرضه. کنندگان،. بازارهای حاصل. از مشتریانِ توصیه. کننده، بازارهای حاصل از تاثیر افراد. بانفوذ، و بازارهای جذب نیروی انسانی، و بازار داخلی. –. که درون سازمان است.

آموزش اجرای قطعاتی در ساز نی – اورجینال – ستاره باران

۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ – -بررسی اثر شمع‌های فدا شونده، طوق و شکاف به‌صورت جداگانه و ترکیبی بر میزان آبشستگی موضعی پایه پل -چارچوب نظری و پیشینه پژوهش امنیت -پرسشنامه ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن -مبانی نظری و پیشینه تحقیق علم سنجی -پروپوزال بررسی تاثیر …

[PDF]بررسی میزان تأثیر استفاده از فضای مجازی بر ارزش های خانواده

توسط خدامرادی – ‏۲۰۱۴
اسـت؛ ۲( ایـن ارزش هـا در میـان اسـتفاده کنندگان از فضـای مجـازی، متناسـب بـا طـول زمـان اسـتفاده )روزانـه،. هفتگـی، ماهانـه(، متفـاوت اسـت؛ ۳( ارزش هـای خانوادگـیِ افـرادی کـه از فضـای مجـازی اسـتفاده می کننـد، بـا. توجـه بـه ….. دانش آمـوزان مقطع متوسـطه شـهر شـیراز و ارائـه ی راهکارهایی برای پیشـگیری و درمان« نشـان داد کـه: ۶۴/۳٫ درصـد آنـان بـه …

گروه HSR معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات …

۱-طبق دستور کار جلسه پروپوزال طرح تحقیقاتی ؛بررسی میزان سواد سلامت ساکنین استان یزد و عوامل موثر بر آن؛توسط مجری پروژه ارائه گردید، که پس از طرح سئوال از مجری و تبادل نظر اعضا ،پروپوزال مورد …. زمان برگزاری جلسات شورا درنیم سال اول ۹۲مطابق با تقویم جلسات شورای پژوهشی چهارشنبه و راس ساعت ۳۰/۱۲تعیین گردید …

[PDF]بررسی اثربخشی برنامه آموزشی مراکز مشاوره قبل از ازدواج …

طالق، بارداری های ناخواسته و ازدواج های ناموفق سبب وارد شدن آسیب های شدید، روانی، عاطفی، جسمی و مادی، بر افراد، خانواده ها و در نهایت جامعه می گردد. زمینه و هدف: ….. جدول ۱ توزیع فراوانی ویژگی های دموگرافیک در نمونه های مورد مطالعه. درصد. فراوانی. ۷۶٫ ۲۱۳٫ ۹۹٫ ۱۲٫ ۱۹٫ ۵۳/۲٫ ۲۴/۸٫ ۳٫ زیر ۱۸ سال. ۱۹ تا ۲۵ سال. ۲۶ تا ۳۵ سال. باالی ۳۵ سال.

[PDF]اولویت های پژوهشی ستاد مبارزه با مواد مخدر

۲۹ تیر ۱۳۹۳ – ﺑﺮرﺳﻲ ﺗﺄﺛﻴﺮ اﺟﺮای ﻗﺎﻧﻮن اﺻﻼح ﻗﺎﻧﻮن ﻣﺒﺎرزه ﺑﺎ ﻣﻮاد ﻣﺨﺪر در ﮔﺴﺘﺮش و ﻛﺎﻫﺶ ﻣﺼﺮف ﻣﻮاد ﻣﺨﺪر. و رواﻧﮕﺮدان .ﻫﺎ. ۱۲/۱-. ﺑﺮرﺳﻲ. ﻧﻘﺶ ﻓﻨﺎوری و ﻧﻴﺰ ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ. ﺗﻄﺒﻴﻘﻲ راﻫﻜﺎرﻫﺎی ﻣﻘﺎﺑﻠﻪ ﺑﺎ ورود ﻣﻮاد ﻣﺨﺪر ﺑﻪ ….. راﺳـﺘﺎی. اوﻟﻮﻳـﺖ. ﻫـﺎی ﭘﮋوﻫﺸـﻲ. ﺳـﺎﻟ. ﺎﻧﻪﻴ. دﺑﻴﺮﺧﺎﻧﻪ. ﺳﺘﺎد ﻣﺒﺎرزه ﺑﺎ ﻣﻮاد ﻣﺨﺪر. ﺑﺎﺷﺪ . •. در زﻣﺎن اراﺋﻪ درﺧﻮا. ﺳﺖ ﺣﻤﺎﻳﺖ، ﻧﺒﺎﻳﺪ ﺑﻴﺶ از ﻳﻚ ﻣﺎه. از ﺗﺎرﻳﺦ. ﺗﺼﻮﻳﺐ ﭘﺮوﭘﻮزال. ﭘﺎﻳﺎن ﻧﺎﻣﻪ در ﮔﺮوه آﻣﻮزﺷـﻲ.

[PDF]ماهنامه فناوری نانو – شماره ۲۰۶ – ستاد نانو

آغاز ثبت نام پنجمین مسابقه ملی فناوری نانو. ارائه ظرفیت های بکارگیری فناوری نانو در نمایشگاه های بین المللی صنایع نساجی. و چـرم …… از نتایج این طرح جهت کنترل و ارزیابی میزان. مجاز رنگ ها ی خوراکی در فرآورده های غذایی و. آشامیدنی ….. ۱۱۱، شـماره ۱، سـال ۲۰۱۴، صفحـات ۳۰ تـا. ۳۸) بـه چاپ رسـیده اسـت. سال‌سیـزدهم‌ ‌آذرماه‌‌۹۳ ‌شماره‌‌۹ …

[PDF]کتاب برنامه همایش .pdf – وزارت بهداشت

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ – ۱۲ .۸٫ ﻛﻤﻴﺘﻪ ﻃﺮاﺣﺎن ﻓﺮآﻳﻨﺪ ارزﺷﻴﺎﺑﻲ. ۱۳ .۹٫ ﻟﻴﺴﺖ ارزﻳﺎﺑﺎن. ۱۴ .۱۰٫ اﻋﻀﺎی ﻛﻤﻴﺘﻪ اﺟﺮاﺋﻲ. ۱۵ .۱۱٫ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ. ﻛﻠﻲ ﻫﻤﺎﻳﺶ. ۱۸ .۱۲٫ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ اراﺋﻪ ﺳﺨﻨﺮاﻧﻲ ﻫﺎی ﻛﻮﺗﺎه. ۲۹ .۱۳٫ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ اراﺋﻪ ﭘﻮﺳﺘﺮﻫﺎ …… ﺑﺮ ﺷﻮاﻫﺪ، ﻣﻬﺎرﺗﻲ ﺿﺮوری در ﺗﻘﻮﻳﺖ ﻣﻬﺎرت ارزﻳﺎﺑﻲ ﻧﻘﺎداﻧﻪ. ﻛﺎﻣﺮان. ﻣﻴﺮزاﻳﻲ. ۶٫ ارزﺷﻴﺎﺑﻲ ﺷﺶ دوره ﭘﺬﻳﺮش داﻧﺸﺠﻮی ﭘﺰﺷﻜﻲ از ﻣﻘﻄﻊ ﻛﺎرﺷﻨﺎﺳﻲ در داﻧﺸﮕﺎه ﻋﻠﻮم ﭘﺰﺷﻜﻲ. ﺗﻬﺮان از ورودی. ۱۳۸۷٫ ﺗﺎ ورودی.

دانلود (پرسشنامه ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ …

۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ – دریافت فایل پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن – پرداخت و دانلود آنی امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شویددوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا …

فایل پرسشنامه ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا …

۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ – پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت … فایل پروپوزال ارزیابی میزان اثربخشی مدیریت دانش در یک سازمان ما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایمعنوان محصول دانلودی:پروپوزال ارزیابی میزان …

کاملترین فایل پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در …

۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ – لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم به صفحه دانلود فایل(پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله و ارائه راهکارهایی …

پرسشنامه ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ …

۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ – هدف از این پرسشنامه ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن ی باشد. … صفحه قبلی. ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا… پروپوزال ارزیابی دیدگاه ها و عقاید متخصصین درباره سربار اطلاعات وب …

دانلود فایل کامل پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در …

۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ – کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدیدمدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن برایتان آماده شده است تا بتوانید به اهداف خود برسید و…

خرید و دانلود پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در …

۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ – کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدیددوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید هدف از این پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد…

برترین فایل پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در …

۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ – برترین فایل پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن – دانلود مقالات جدید.

پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ …

۲۹ فروردین ۱۳۹۷ – عنوان این مقاله : پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن هدف از این پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن بصورت جامع و کامل و جامع و با من.

مبانی نظری ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ …

۳۰ فروردین ۱۳۹۷ – عنوان این مقاله : مبانی نظری ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن هدف از این مبانی نظری ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن بصورت جامع و کامل و جامع و ب.

[PDF]ﺑﺮﺭﺳﻲ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺯﻣﺎﻥ ﺑﺎ ﻓﺮﺳﻮﺩﮔﻲ ﺷﻐﻠﻲ ﻛﺎﺭﻛﻨﺎ

ﺷﻐﻠﻲ» ﻓﺸﺎﺭ ﻛﺎﺭﻱ ﺑﻴﺶ ﺍﺯ ﺣﺪ ﻭ ﻧﺪﺍﺷﺘﻦ ﻭﻗﺖ ﻛﺎﻓﻲ ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ ﺍﻣﺎ ﻣﻴﺰﺍﻥ ﻓﺸﺎﺭﻛﺎﺭﻱ ﻭ ﺑﻪ ﺗﺒﻊ ﺁﻥ ﻓﺸﺎﺭ ﺭﻭﺍﻧﻲ … ﺗﺎ ﻫﻤﻴﻦ ۲۰-۳۰ ﺳﺎﻝ ﭘﻴﺶ ﺑﺮﺍﻱ ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻛﻪ … ﮔﺮﻳﮕﺰ ﻣﻲ ﮔﻮﻳﺪ : ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺯﻣﺎﻥ ﺁﻥ ﺩﺳﺘﻪ ﺍﺯ ﺗﻮﺍﻧﺎﻳﻰ ﻫﺎ ﻭ ﻣﻬﺎﺭﺕ ﻫﺎﻳﻰ. ﺍﺳــﺖ ﻛﻪ ﺑﻪ ﻛﻨﺘﺮﻝ ﺑﻬﻴﻨﻪ ﺯﻣﺎﻥ ﺗﻮﺳــﻂ ﻓﺮﺩ ﻣﻨﺠﺮ ﻣﻰ ﺷــﻮﺩ (ﭘﻮﺭ ﻇﻬﻴﺮ، ۱۳۸۰ ). ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﺳــﺮﻭﺵ، ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ. ﺯﻣﺎﻥ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺷــﻴﻮﻩ ﻫﺎﻯ ﻋﻠﻤﻰ ﻭ ﻣﻮﺛﺮ ﺻﺮﻓﻪ ﺟﻮﻳﻰ ﺩﺭ ﻭﻗﺖ ﻭ ﻣﻬﺎﺭ ﻛﺮﺩﻥ ﺁﻥ ﺟﻬﺖ ﺩﺳــﺘﻴﺎﺑﻰ ﺑﻪ ﻣﻮﻓﻘﻴﺖ ﺑﻴﺸﺘﺮ.

آموزش کامل: دروس چهارم دبستان – اورجینال – وب نیلو – پارت بلاگ

دریافت فایل پایان نامه هنر تحقیقی پیرامون استندهای گرافیکی – پرداخت و دانلود آنی -. دانلود (پروپوزال بررسی رابطه ویژگی های شغلی با تعهد سازمانی کارکنان) -. فایل مبانی نظری ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن -. دریافت فایل پاورپوینت بررسی مهندسی مع – پرداخت و دانلود آنی

دانلود فایل پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد …

۲۹ فروردین ۱۳۹۷ – دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روان‌شناسی تربیتی. ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن. بیان مسئله. زمان، ارزشمندترین سرمایه هر فرد، گروه و سازمان است. در واقع تنها سرمایه برگشت ناپذیر در اختیار انسان، زمان است، زیرا تولید پول، ماشین ، فناوری …

پویا گرافیک

آموزش بدنسازی و پرورش اندام به صورت تصویری اورجینال آموزش کامل بدنسازی Body building اورجینال آموزش قدم به قدم بدنسازی اورجینال آموزش بدنسازی. Body building آموزش قدم به قدم بدنسازی بهترین نوع آموزش از مبتدی تا حرفه ای شما اقایان و بانوان ورزشکار حتما مایلید با توجه به رشته ورزشی تخصصی خود ، از مناسب ترین تمرینات …

هارمونی باران

با کمک این مجموعه اموزشی در کمترین زمان و با کمترین بودجه ،‌قادر خواهید بود ، دفاع شخصی را بیاموزید. …. شما در حال مشاهده بخش فروشگاه اینترنتی سایت هستید ما در این سایت محصولات مفید آموزشی و کاربردی را هم به شما ارائه می کنیم . ما بهترین محصولات ….. آموزش دیوان (باقلاما) از مبتدی تا پیشرفته – جدید و دارای گارانتی – اورجینال …

پیچک یادها

+ نوشته شده در جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ساعت ۱۲:۴۲ توسط سیما | نظر بدهید … شما در حال مشاهده بخش فروشگاه اینترنتی سایت هستید ما در این سایت محصولات مفید آموزشی و کاربردی را هم به شما ارائه می کنیم . ما بهترین محصولات را برای ….. برچسب ها : آموزش سه تار از مقدماتی تا حرفه ای – جدید و دارای گارانتی – اورجینال, + نوشته شده در …

دانلود ترجمه مقاله راحتی حرارت داخلی با مدل سازی مدیریت …

۴ ساعت پیش – مقاله ترجمه شده حرارت داخلی با مدل سازی مدیریت کارآمد انرژی مربوط به رشته معماری و مهندسی انرژی و درباره تکنولوژی معماری و مدیریت پروژه و ساخت می باشد که هم … تا درجه مطلوب راحتی گرمایی را در متن زندگی در تایلند برسی کند در چند مهارت انجام طرح آرایش مقیاس در شکل ساختمان در جهت بهینه سازی برسی می شود میزان …

تصاویر برای پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله و ارائه راهکارهایی …

{“clt”:”n”,”id”:”eGhfPButtcGIOM:”,”oh”:192,”ou”:”http://shayanarticle.ir/images/2.jpg”,”ow”:262,”pt”:”فایل پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله …”,”rh”:”shayanarticle.ir”,”rid”:”hDItBhabBWK7zM”,”rt”:0,”ru”:”http://shayanarticle.ir/post/matlab595.html”,”s”:””,”sc”:1,”th”:90,”tu”:”https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcQO0mhKvdgOnld-birMDcFB06t2-ikuAHJ3RC4B0-1Mmgagos3fO1y3v9E”,”tw”:123}

{“cl”:3,”clt”:”n”,”cr”:9,”ct”:15,”id”:”G6Ua4xaP1CTC7M:”,”oh”:180,”ou”:”http://ziaomihobab.ir/images/article-pic-25.jpg”,”ow”:240,”pt”:”فایل پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله …”,”rh”:”ziaomihobab.ir”,”rid”:”PDil12b5icx32M”,”rt”:0,”ru”:”http://ziaomihobab.ir/post/matlab2710.html”,”s”:””,”sc”:1,”th”:93,”tu”:”https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcQZ30F6aw0hbNamdwGf0Okvi2zPScpN5Ecg-TOupIhaHoU6G0fgVTSfsQ”,”tw”:124}

{“clt”:”n”,”cr”:18,”ct”:15,”id”:”OIse-QQXNUcWIM:”,”oh”:675,”ou”:”https://static.cdn.asset.aparat.com/avt/10274336-4668-b__373344230.jpg”,”ow”:900,”pt”:”پرسشنامه ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد”,”rh”:”aparat.com”,”rid”:”xO20KEB4cPZBSM”,”rt”:0,”ru”:”https://www.aparat.com/v/gRShe/%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%B4%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87_%D8%A7%D8%B1%D8%B2%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C_%D9%85%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D9%86_%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AA_%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA_%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86_%D8%AF%D8%B1_%D8%A7%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AF”,”s”:””,”sc”:1,”st”:”آپارات”,”th”:93,”tu”:”https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcSGgkBA36dgWqWrWRhx1-gaPNoPu3sDNbEJRNrmoVriOl5lihLRxwzEn78″,”tw”:124}

{“clt”:”n”,”cr”:6,”ct”:15,”id”:”r69dMQJpo1NSpM:”,”oh”:675,”ou”:”https://static.cdn.asset.aparat.com/avt/10274476-2462-b__415985212.jpg”,”ow”:900,”pt”:”مبانی نظری ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد”,”rh”:”aparat.com”,”rid”:”OqeSo7iCNDEltM”,”rt”:0,”ru”:”https://www.aparat.com/v/qdG8h/%D9%85%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C_%D9%86%D8%B8%D8%B1%DB%8C_%D8%A7%D8%B1%D8%B2%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C_%D9%85%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D9%86_%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AA_%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA_%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86_%D8%AF%D8%B1_%D8%A7%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AF”,”s”:””,”sc”:1,”st”:”آپارات”,”th”:93,”tu”:”https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcQUnGza6khhQlsNp319psp_Rg5sI2T2P25ZeOFc4lpIU511CC9SRQVaKA”,”tw”:124}

{“cb”:9,”cl”:3,”clt”:”n”,”cr”:3,”ct”:3,”id”:”KMjTm364oQwl5M:”,”oh”:225,”ou”:”http://ziaomihobab.ir/images/3.jpg”,”ow”:225,”pt”:”مبانی نظری ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله و …”,”rh”:”ziaomihobab.ir”,”rid”:”gkAJoYAZezZxzM”,”rt”:0,”ru”:”http://ziaomihobab.ir/post/matlab2521.html”,”s”:””,”th”:91,”tu”:”https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcQFJ4CGXuCyD7SZaQc9oG6OFFx7T8IukTpxsWHW8NNHxoNNdTQbWJCTBw”,”tw”:91}

تصاویر بیشتر برای پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد ۱۲ تا ۳۰ ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آنگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین آمیز را گزارش دهید. لغوتمام
(function(){var a=document.querySelector(“#taw”),b=document.querySelector(“#topstuff”);if(a&&!a.clientHeight&&b&&!b.clientHeight)for(var c=document.querySelector(“#rso”).children,d=0;d

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *